❀ DiDi ❀

/ CAN'T TOUCH THIS \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2018-02-26 19:30

 

/ A cactus is just a really aggressive cucumber \

Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rummet med kaktusar I don't have any spAceEe~

Så jag har naturligtvis virkat en kaktus, vad tror ni om mig. Den svarta vasen är 3D-printad efter oändliga många  agressiva försök but hey, jag lyckades typ

Hare gött buddies and travelers, kom ihåg att vara en kaktus i en värld fylld av känsliga blommor

( okey det lät mycket bättre på engelska )

Crochet cactus with flowers and pins as spikes 🌺 ( 3D- printed black vase )

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards