❀ DiDi ❀

/ PEARLS: FOX \

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2017-07-16 13:09

  

/ You are such a perfect arrangement of atoms \ 

Jag vet inte om jag har nämt det tidigare men gaaaaawd, jag älskar rävar och var så sugen på att pärla något dock har jag ingen plats i rummet längre lol  

 
 
lilla söta kouhai/Neko-kouhai

lilla söta kouhai/Neko-kouhai

17 juli 2017 21:17

HEJ SANDRA-SENPAI C:
Har inte skrivit här på jättelänge och känner mig jättedum för det, har ändå och kollat in och så men ja,och fyller 13 om en månad så jag är ju stor snart hehehh ;U;
DINA PÄRLPLATTOR ÄR SÅ FINA OMG
GE DEM TILL MIG HHEHEH :'3
Men btw så har mitt bloggandet varit sådär så jag tänkte att jag skulle försöka blogga igen för aa ^^ (bytte till blogg.se ett tag och så och glömde lösenordet...) xD
/Yuuriko/neko-kouhai/kouhai-chan ccc:

http://yuubbbyyy.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

20 juli 2017 18:42

ÅHH HEEJJ KOUHAIII- CHAAAN ;u;
Har saknat dig i och dina kommentarer såå mycket! Hoppas allt har varit bra med dig! c':
OM EN MÅNAD GRAAATIIIS I FÖRSKOTT ;3;
Hahaha, tack så mycket och jag är säker att du kan pärla precis lika bra något som du gillar. c;;;
Skönt att du är tillbaka med ditt bloggande och tack att du gav mig länken! Har stalkat lite efter din blogg men kunde inte hitta den någonstans xD
Kraaam!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards