❀ DiDi ❀

Friday special!: Question to my followers! 2#

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2014-04-04 18:54


  

Friday special!: Question to my followers! 2#

Skulle det inte vara denna fredagen en frågestund om mig x,D Det blir aldrig av x) 

Denna friday inlägget kommer vara att jag ställer frågor till er! Och det är del två eftersom jag har gjort ett sånt inlägg förrut,

http://sandrai.bloggplatsen.se/2014/03/21/10613519-friday-special-question-to-my-followers/

Tack för alla so  komenterade era svar! Om ni inte har varit med och komenterat, gör det gärna då! ^^ Alla svar är välkomna!

Så här kommer det se ut:

Jag ställer frågor till er och ni svarar genom att komentera! 

Tex:

Qusetion 1: Hur mår du?

Då skriver ni siffran på frågan. 

Tex:

1: Jag mår bra.

Om ni inte vill svara på en fråga så skriver ni " inga komentarer

Ni behöver inte göra så om ni inte vill eller förstår inte ;3

Men! Det absolut viktigaste är att ni komenterar! Annars så har inlägget ingen mening ju xD

Gilla inlägget om du vill ha flera!

Hoppas ni kommer gillar inlägget och frågorna! 


Question 1: Vilken är din favorit färg?


Question 2: Om du bara fick ta med dig tre saker, vad skulle de tre sakerna vara?


Question 3: Iphone eller Android?

 

Question 4: Vad tycker du om läxor? Ska man ha det eller inte? ( here we go, a random question -.-


Question 5: Vilka är dinna favorit grenar i anime/manga? Tex, Romance, comedy, tragedy, drama mm.

Om du inte gillar anime/manga så svarar du på denna frågan istället!: 

Question 5: Vad tycker du om att snusa/röka?


Question 6: Läser du mycket?


Question 7: Är du en barn älskare?


Question 8: Använder du smink?


Question 9:  Hur mycket är du vid internet?

 

Question 10: Vad tycker du om när jag ställer frågorna till er som denna inlägget? ( Bra att vet antar jag :3)

 

Det var alla frågorna! Hoppas att ni gillade dom. Och kom ihåg, alla svar är välkomna och lika mycket värda! Ha en underbar fredags kväll alla!

 

End.

 
 
Ella

Ella

4 april 2014 19:43

Okej nu börjar jag! ^^
1. lila, svart, vit, blå, rosa. Jag gillar nästan alla färger :3
Grön också, glömde den. Men jag tror lila är min favorit om man bara får säga en.
2. Min familj, om det räknas. Mat o vatten (alltså om man inte har det)
Jag vet nog inte. jag säger nog, inga kommentaren, för jag kommer inte på något bra. x-x
3. Iphone :D
4. Jag gillar inte läxor, men jag vet ju att det är bra med läxor. :3
Om jag fick bestämma skulle jag nog inte vilja ha läxor, men jo för man måste ju lära sig. :3
5. Drama, comedy, romance, slice of life, Action.
6. Jag läser inte jätte mycket men ibland någon manga eller bra bok.
Jag tror jag läser normal mycket (eller vad man ska kalla det) ^^
7. Menar du att man tycker om barn?
Ja, jag tycker dom är gulliga! Varje gång det är rast brukar dom små barnen komma fram och krama mig. ^-^
8. Nej, bara på en speciell dag eller på fest. Eller ibland.
9. Rätt så mycket :3
10. Jag tycker det är kul! :)
Det var dom ;3

http://www.kyouchan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

5 april 2014 13:32

Tack att du var med! ^-^
Det där med barn, kommer dom och kramar dig på rasterna ;^; Skulle ochså vilja ha det så ;-; När ett barn som känner mig så kommer dom bara och slår mig på foten eller sparkar mig o.o

 
Robin

Robin

4 april 2014 19:57

1. Min favoritfärg är röd.

2. Du glömde nog skriva VART man tar med sig sakerna så kan inte svara.. :I

3. iPhone har bättre appar men android är mer hållbar, så båda :)

4. Läxor är bra att ha, utan dom skulle man aldrig klara några prov eller nåt sånt.

5. Tycker att det är dåligt att röka beroende på vilka anledningar man har. T.ex jag röker väldigt sällan, gör det bara när jag har ångest eller behöver lugna ner mig av andra anledningar. Men röker aldrig bara för att det är "gott".

6. Läser nästan varje dag, har läst böcker ända sen jag lärde mig att läsa rätt tidigt :)

7. Absolut inte, småbarn är skrikiga, kaxiga, dom respekterar inte äldre och dom är oftast irriterande..

8. ingen kommentar

9. Har det väldigt dåligt just nu, så har inte så mycket att göra förutom internet så nästan hela tiden varje dag.

10. Tycker det är kul att svara på frågor istället för att bara fråga alla bloggare ^-^

http://brokenglass.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

5 april 2014 13:45

Wow...du läser mycket antar jag x) Ensam så älskar jag att läsa serier xD
Tack så jätte mycket att du var med! :)

 
Bakaneko

Bakaneko

5 april 2014 00:09

1. Alla ljusa färger egentligen x3
2. Min dator, min mobil och en penna
3. Android ofc
4. Räkna gör man i skolan
5. Shounen i anime, shoujo i manga! xD
6. Nästan lite för mycket.
7. Usch nej.
8. Nope.
9. Varje dag, försöker dock variera mig.
10. Tycker det är kul owo

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

5 april 2014 14:16

Shounen i anime, shoujo i manga, that's true words you are telling me xD
Tack att du var med! x3 Alltid lika kul att läsa dinna svar~

 
Fille

Fille

5 april 2014 14:33

1. Kan inte välja en, så grön, blå, turkos och lila xD
2. Min dator, internet och en filt. :3
3. Jag har en Iphone, men vill nog ha android. xD
4. Nope. Tar en dagisfröken med sig ungarna hem efter jobbet? Nej, så varför ska vi då ta hem skolarbetet när skoldagen är slut?
5. Action.
6. Ja. Mest manga nu för tiden. Men brukade läsa kanske två böcker i veckan förr. xD
7. Det beror på hur barnen är...om de är tysta så ja. Om de är högljudda så nej...
8. Nope. Bara på speciella tillfällen. (Som nyår och julafton)
9. För mycket.
10. Jag tycker att det är en rolig idé. xD

Hare gött! ^^

http://www.mylittlebox.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 april 2014 13:05

Tack att du var med! :3
Det var bra sagt om läxor o.o I mean, helt sant är det ju xD
Hare gött du med! x)

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

6 april 2014 00:25

~fuwa¨bara för att jag kan ;3
1: rainbows~ och alla andra random färger~ mest glda färger tror jag xD
2:godis, papper, pennor. no matter where. för godis är underbart(och man kan få random powers av det), och sen skulle jag rita sönder universum :3
3: depends on. Iphone 5 c är jätte snygg~ och de är lätta att förstå, men som "Robin" sa är android hållbarare.... så ja...
4: typ, kan vi inte ha roliga läxor? som typ att träna på geograi genom att lära sig vilket godis man har i vilka länder? typ i japan äter man pocky, och i finland äter man fazer osv osv osv
5:a)favorit genre i anime och manga är alla~ men typ, action, comedy romance, saaad~ school life, osv osv osv så länge det finns en story och den är någolunda vältecknad~
5:b)snus och rökning borde "go to hell" (älska min svengelska)men seriöst, så jävla onödigt.
6:jag läser mest... för mycket typ... men ja~ hungergames triologin på 5 dagar så ja...(rekomenderas inte, läs böckera över en längre period...)
7: alltså, jag gillar söta, snälla barn, men om de skriker blir jag förbannad... asså, jag fattar inte frågan, för jag är en idiot, men ja, som i "gillar" nej som i "älskar" typ?
8:no make up here~ max mascara, men sen blir det ju anat när vi snackar cosplay~
9:non~ min dator har ju craschat...
10: awsume~ det är jätte kul att svara på frågorna också~ så jag hoppas att det kommer fler "parts" ~
kehehe (gajeel style) fanns det inga fler frågor? :x

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 april 2014 14:39

Saga-rin-chan! :D Du annnar inte hur jag har längtat efter dinna komentarer ;^;
Tack att du var med! Alltid lika kul att läsa dinna komentarer ^-^
Håller med dig 100% med allt snus och rökning :/ Man slössar pengar till att döda sig själv om jag får säga mitt o.o
Jo, det finns tio frågor till i min först del i " question to my followers!"
http://sandrai.bloggplatsen.se/2014/03/21/10613519-friday-special-question-to-my-followers/
Hoppas att länken funkar nu bara -.-'

 
Ingen bild

Mandii

6 april 2014 15:20

Din favvo färg?
svar:Ehm...Rosa,svart,vit och grååå!

Om du bara fick ta med dejj tre saker,vilka tre saker skulle det då va?
svar:Min telefon ^^Godis...E

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 april 2014 16:25

Amanda -.-' När man skriver en komentar eller sånt så tror jag faktis att man skriver klart den och inte skickar in hälften av den xD
Lol~

 
Ingen bild

Amanda

6 april 2014 15:30

Vilken är din favvo färg?
svar:Ehm...rosa,svart,vitt o gråååttt!!

Om du baa fick ta med dejj tre saker,vilka tre saker skulle det va dåe?
svar:Godis helt klart,Min dator och gills en människa som en sak??XD

Iphone elr android?
svar:Hatar iphone så android antar jaXD

Va tkr du om läxor?Ska man ha det elr inte?
svar:Det beror ioförsejj vilken läxa men jag gillar läxor annars men att ha typ fem fyra läxor per vecka är föör mkt!!XD

Vad tkr du om att snusa/röka?
svar:Det är såå himla dåligt!Har själv haft några i min familj som råkat illa ut så skit på det!

Läser du mkt?
svar:Näe..

Är du en barn älskare?
svar:Jaaaaaa!Tänk er barn som har super stora o söta ögon o kryper omkring vid bena!!SOOO CUTE!!^^<3

Använder du smink?
svar:Varje dag!

Hur mkt är du vid internet?
svar:Jag kan ju säga såhär att det är tur att det inte finns någon gränns över hur mycket man får va inne på internet för det hade inte gått för mejj!

Vad tkr du om att jag ställer frågor som detta inlägget?
svar:Det är kul att vi läsare har någon aktivitet o göra för att va med lite;););)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 april 2014 16:34

Mandis :D Tack att du var med :*
Och tyvärr tror jag inte att en mäniska är en "sak" tror att det är mer en varelse x,D
Är det sant det där med snusa och röka och din familj? ;_; * pand hug *
Det där med barn, " o kryper omkring vid bena" och kräks på dinna fötter om jag får lägga till något vid den meningen xD Aja, dom är söta så länge dom inte skriker eller..." sparkar så snabbt när dom ser en och föreldrar som...inga komentarer"

 
Ingen bild

Näälli

7 april 2014 19:39

1; vilken är din favofärg? Roooooosa♥
2; 'tre saker' (öde ö)? Ett jetplan, en dator med inbyggd solpanel så man kan ladda den via solen, & internet!!
3; Iphone/Android? Svår fråga... båda är skitbra men Apples appar är lite bättre ;)
4; Vad tycker du om läxor? osv.. Jag tycker det är bra med läxor, fast såklart, vi har ju bara typ 1-2 läxor per vecka, men jag tycker det är okej att ha läxor, för annars så skulle man ju verkligen inte nå kunskapskraven ;)
5; Vad tycker du om att snusa/röka? Har VÄLDIGT nära personer till mig som röker & snusar & jag säger bara en sak: Det är deras egna val.. jag tänker aldrig själv göra det men jag tänker bara att det är deras eget val, jag fattar ju om det knappast går att sluta..
6; Läser du mycket? På fritiden läser jag nästan aldrig böcker och sådant, utan det är ju typ mer på nätet, som bloggar, forum och aftonbladet som jag läser, så svaret på frågan är: nej ;D
7; Är du en barn älskare? Beror lite på.. ibland kan vissa barn vara lite jobbiga, som mina småkusiner, men som pyttesmå nyfödda bebisar är det svingulligt!! Så jag är nog en barnälskare! :D
8; Använder du smink? Inte till vardags direkt, förutom om jag har typ värsta stora röda plitan vid näsan eller något, då kan jag täcka den men inte annars, men när jag går bort, på fester och sånt så brukar jag sminka mig lite.. :D
9; Hur mycket är du vid internet? Ja.. du känner nog mig Sandra, men jag är vid internet konstant hela tiden skulle man kunna säga, jag bär med mig det i bakfickan liksom (XD) och så fort det händer något så får jag ett pling i mobilen, så jaaa jag är väldigt mycket vid internet xDxD
10; Vad tycker du om att.... frågar....? Jag tycker det är väldigt kul, för vissa andra har ju bara massa frågestunder hela tiden och då måste man ju ställa massa frågor.. men som du vet så gillar ju jag frågor :D:D hihihi
Tack så mycket, det var mina svar!! Längtar redan till nästa!! ♥

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 april 2014 21:31

Nellie :D
Tack att du var med ^-^
Roligt att du tycker om inläggen x,3 Always happy to read that x,)

 
Lollo

Lollo

8 april 2014 21:45

1. Lila och svart
2. Beror väl på vart men mobilen(så jag kan ringa efter hjälp), pocky(i fall jag blir hungrig) och mina glasögonen (så jag ser vart jag är)
3. Iphone då det är vad jag har :3
4. Har inte gjort en läxa sedan 7 men tycker det är rätt onödigt
5. kärlek, historisk och magi
5. skulle aldrig röka eller snusa själv men bryr mig inte så mycket om folk gör det
6. Jupp både riktiga böcker på engelska och svenska och manga
7. Gillar inte direkt barn
8. Yes, inte så mycket dock
9. Typ jämt
10. Tycker det är ganska kul att svara på :D

http://lollolarsson.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 april 2014 19:03

O.O
Det där med läxor...;^; Vill ochså ha det så Dx Vi har läxor varje vecka >.<
Tack att du var med och komenterade! :D

 
Ingen bild

julia

9 april 2014 19:13

Hejhej!
1. Blå, tror jag. Som himlen:)
2. Beror på vart jag ska. En öde ö så vore det en satelittelefon, tändare och böcker.
3. Använder inte IPhone så Android:)
4. Jag arbetar aldrig hemma, för mycket distraktion (anime) men istället gör jag allt i skolan;)
5. Jag tycker det är äckligt, men jag har inte någon rätt att säga att det är "fel".
6. Hela tiden. Typ 1 bok per vecka (obs.inte manga).
7. Om barnen gillar mig gillar jag dem:)
8. Ibland till vardags men aldrig något tungt, till fest kan det vara lite extra.
9. Typ hela tiden då jag inte har skola eller aktiviteter.
10. Jag tycker det är jättekul! Ser fram emot nästa (kanske mer animefrågor)
Tack för frågestunden<3

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 april 2014 19:24

Hej! x,)
Göra läxorna i skolan? owo
Bra idé *-*
Mer animefrågor! Aa, det ska jag tänka till nästa gång ;)
Tack så jätte mycket att du var med :,3

 
Ingen bild

a creepygirl >:)

26 april 2014 15:10

1. Lila, svart, ljusblå och grönt
2. Min dator, min dagbok och en bok
3. Iphone >:D
4. Det beror faktiskt vilken sorts läxa det är, om det är en svår så hatar jag det och om det är lätt så är det okej
5. Horror ska det vara och det ska vara mycket blod i det >:D *tummen upp*
5B. Usch, nej! Fy för det *tummen ner*
6. Ja, flera gånger under dagen!
7. Kan man väl säga, fast ibland kan de vara jobbiga..
8. Nope, sällan
9. Jag är inne varje dag! Det jag brukar göra mest är att spela spel, kolla bloggar, youtube, läsa historier, lyssna på musik och läsa/lyssna på creepypastas. I LÖVE CREEPYPASTA!
10. Det är verkligen kul och jag vill att du ska göra om det :)

Det var allt :D

『 ᗪ丨ᗪ丨』

26 april 2014 16:25

Herregud, Horror animer o.o
Så snabbt jag hör det ordet tänker jag på Another x)
Hat du sätt den animen? >w<
Tack att du vr med! :3

 
Ingen bild

Linnea

8 augusti 2014 23:48

1-Nyanser av blått. Och det beror på årstiden med vad jag gillar. Vår= pastellfärger, Höst= orange, rött, varma färger. Till exempel. :)
2-Do explain. Where shall I go?
3- Nokia. Hehe. (kunde inte välja)
4- N.O.P.E Hatar läxor. Du går till skolan till tre, sedan tar bussen dig hem och det tar en kvart. Efteråt måste du slå dig ner i en timme och arbeta med några (skånis ti läxorna!) läxor. Plus förhör och prov. Oj huhu, varför gick jag in på det här ämnet med tre dagar kvar till skolstarten? -.-
5-Skitäckligt och jäkla onödigt. Jag kommer aldrig att göra det!!!
6- Bär runt med en bok konstant. Så ja.
7-Ja, förutom när de skriker...!
8- Nej, jag är nöjd med mig själv som jag är hittils. Dock använder jag ju såklart olika hudvårdsprodukter.
9-Är mycket av och på, bär runt telefonen överallt för säkerhets skull. Men typ 1 ½ timme sammanlagt går till dA och bloggar. DA kollar jag typ hela tiden men det tar ungefär bara en minut.
10- Jättekul!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 augusti 2014 18:04

Question 2 är så konstig, fattar inte varför jag skrev det xD
Homework is killing. Skolan ta hela vår fritid! Efter skolan så känner man glädjen att dagen är över, men nejdå, såklart så har man läxor kvar som ska döda en -.-
Så ska det låta! ^^ Många av mina kompisar går runt och har jätte mycket smink på sig, och säger att dom hatar sitt egna utseende D:
Man ska inte titta på utsidan på en person, bara på insidan :D
Roligt att du gillar idéen :3

 
Ingen bild

Linnea

9 augusti 2014 20:07

Alltså, vart ska jag? Till en öde ö? I sådant fall ett räddningsmannskap som kan ta mig hem...

『 ᗪ丨ᗪ丨』

10 augusti 2014 15:57

Jag tror att när jag skrev frågan så tänkte jag till en öde ö...
Men tänkte inte så mycket på den frågan för det är rätt sjlvklart att man tar med sig saker som hjälper en hem xD

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards