❀ DiDi ❀

Friday special!: Question to my followers!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2014-03-21 17:00


  

Friday special!: Questions to my followers!

Japp, nu är det dags! Det var många som gillade inlägget om att jag skulle ha detta inlägget så det blev det ^^ 

Så här kommer det se ut:

Jag ställer frågor till er och ni svarar genom att komentera! 

Tex:

Qusetion 1: Hur mår du?

Då skriver ni siffran på frågan. 

Tex:

1: Jag mår bra.

Om ni inte vill svara på en fråga så skriver ni " inga komentarer"

Förstår ni D,x Ni behöver inte göra så om ni inte vill eller förstår inte ;3

Men! Det absolut viktigaste är att ni komenterar! Annars så har inlägget ingen mening ju xD Så, va inte blygga eller något sådant nu bara, jag bits inte :D 

Hoppas ni kommer gilla inlägget och frågorna! 


Question 1: Vad är ditt Hobby? :3


Questino 2: Gillar du anime/manga? :o


Question 3: Glass eller Godis? >w<


Question 4: Favorit djur? ^_^


Question 5: Är du ofta med din mobil? ( random fråga xD )


Question 6: Gillar du att måla? 


Question 7: Vilken är din favorit anime/ manga?

Om du inte gillar eller tittar på anime/manga så svarar du på denna frågan istället!!:

Question 7: Tycker du om mode?


Question 8: Vad gillar du för musik?


Question 9: Är du miljövänlig? ( ännu en helt random fråga x,D)


Question 10: Vad tycker du om bloggen? x)


Tio frågor till er läsare, hopppas att ni gillade dom! Nästa fredag så får vi se vad det blir men, gilla inlägget om jag borde göra flera sådana inlägg! 

 

End.

 
 
Ingen bild

Julia

21 mars 2014 20:09

Question 1: Vad är ditt Hobby?
Att titta på anime/manga, läsa böcker, spela handboll och lyssna på musik.

Questino 2: Gillar du anime/manga?
Absolut, tittar/läser varje dag.

Question 3: Glass eller Godis?
Skulle kunna äta det varje dag :)

Question 4: Favorit djur?
Neko's! Katter.

Question 5: Är du ofta med din mobil?
Nej.

Question 6: Gillar du att måla?
Tja, tekniskt sett är det ganska roligt att måla ibland. Men det betyder dock inte att jag är bra på det :)

Question 7: Vilken är din favorit anime/ manga?
Omöjlig fråga, men här är två av mina favvisar. Manga: Vampire Knight och Anime: Hetalia.

Question 8: Vad gillar du för musik?
Typ vad som helst. K-pop, pop etc. Det som spelas på radio, oftast.

Question 9: Är du miljövänlig?
Försöker att vara, men min förkärlek till att resa betyder mycket flygplansresor....och jag är ganska dålig på att dra ut kontakter. Men jag sopsorterar, släcker lampor och återvinner! :D

Question 10: Vad tycker du om bloggen?
Jätterolig, verkar inte finnas så jättemånga svenska anime-bloggar (eller så hittar jag dem inte)och din är den enda jag kollar varje dag.

Ciao! <3

『 ᗪ丨ᗪ丨』

22 mars 2014 14:38

Tack så mycket att du var med! >w<
Det var jätte intressant att läsa dinna svar x) Håller med din nästan på allt ^^
Många panda kramar och hälsningar till dig < 3

 
Bakaneko

Bakaneko

22 mars 2014 00:10

1. Gissa, det är jättestort!
2. Tusan, du avslöjade mig
3. Glass! Eller, godis! Godisglass!
4. Hundar, kanske? Fast hästar är goa också.
5. Min mobil är min bästa kompis! (Nejmen, håller kontakten med mina kompisar via mobilen xD)
6. Japp~
7. Pff, definera mode
8. J-Rock och K-pop, fast jag lyssnar på det mesta
9. Jag undviker iaf Cloetta och Hallal-slaktat, fast det har väl mer med djur att göra…
10. Jag tycker om den för att du har bra uppdatering och skriver roliga saker xD

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

22 mars 2014 14:43

Hahaha x,D
Tack så mycket att du var med >3<
Älskar svaren på frågorna x)

 
Lollo

Lollo

22 mars 2014 15:03

1- Måla och pyssla med random grejer antar jag .-.
2- Älskar manga c:
3- Godis tror jag xD försöker dock varken äta godis eller glass x)
4- små fluffiga hundar!
5- Jag har med den överallt och köper nya skal till den jämt.. Den är dock ganska värdelös då jag inte har internet D:
6- Älskar att måla! Är typ inte bra på något annat xD
7- Favorit manga måste vara Vampire knight men har läst så jävla många xD
8- Rock, post hardcore? Svårt lyssnar på det mesta
9- Nää, använder väldigt mycket hårspray så...
10- Första gången jag är inne på den men den är väldigt gullig :3

http://lollolarsson.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

22 mars 2014 17:05

Tack att du var med! :3
Håller med dig med manga och fluffiga hundar och en hel del >w<
Vad glad jag blir av att höra att du kollade in :,D Tack så jätte mycket x,3

 
Fille

Fille

22 mars 2014 16:11

1: Kolla på anime, läsa, rita, spela spel. xD
2: I love it.
3: Godis på vintern, glass på sommarn.
4: Varg. ^^ (annars hund...vargar är inte så roliga att gosa med...)
5: Ibland...beror på hur uttråkad jag är. xD
6: YES!
7: Shingeki no kyojin (attack on titan) ^^
8: Rock :P
9: Jag försöker xD
10: Kom just hit, men den verkar bra. Jag kommer nog antagligen tillbaka i alla fall. ^^

Hare gött! xD

http://www.mylittlebox.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

22 mars 2014 17:10

Tack för att du var med! x,)
Tack så mycket att du kollade in bloggen :,3
Ensam så tittar jag ibland in på din blogg! Och ja, awesome ;)
Hare gött du med x3

 
Bakaneko

Bakaneko

22 mars 2014 20:30

Insåg att jag hade ett svår på fråga 7: http://imageshack.com/a/img35/8085/89bi.png
x'D

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

23 mars 2014 11:23

Hahaha xD
Fruits basket och full metal panic ;^;
Och alla dom andra underbara animer som jag nu känner igen ;3;

 
Ingen bild

Nellan

22 mars 2014 20:53

1: Sitta vid datorn, kolla på äkta människor & dansa
2: nja xD
3: glass ;)
4: kanin, panda & val
5: ja typ hela tiden (ja, du känner ju mej;))
6: aa, men jag är jätte dålig på det xD
7: ja men jag är värdelös på det, jag har inget mode tänk alls xD
8: jag har väldigt blandat smak
9: nej det kan jag inte påstå
10: jag älskar din blogg sandrohi<333

『 ᗪ丨ᗪ丨』

23 mars 2014 11:34

Nellan :,D Tack att du var med :3
Hahaha x,D Var typ säker att du skulle svara så på frågorna~ Fast, gillar du valar o.o Dom där mega stora och väldens största däggdjur (?) O.O
Va glad jag blir av att höra att du gillar bloggen ^^ :*

 
Ingen bild

mandyy

24 mars 2014 11:50

Vad är din hobby?!
Svar:Haha tyyp Va med Arvid U know o kompisar, sjunga, måla..aa

Gillar du anime/manga?!
Svar:Måla gillae jag o göra men annars njaa..

Glass elr godis!?
Svar:Helt klart. ..venne

Favvo djur?!
Svar:hund, katt, grisar

Är du ofta med din mobil? !
Svar:Man kan säga såhär, Fen är fast klistrad i mina jänder säger många...

Gillar du att måla????
Svar:ÄLSKAR♥

tycker du om mode??!?!
Svar:Japp en stor sak man gillar o pyssla lite granna mää;)

Vad gillar för musik?
Svar:Det ska va typ tsunami elr dynka dunka såklart

Är du miljövänlig??!
Svar:Oåstår inte detta:p

Vad tkr du om blogge?!
Svar:Älskar den o det vet du bestie♥♥

『 ᗪ丨ᗪ丨』

24 mars 2014 15:32

HAHAHAH X,D
Väldens bästa stavning ju xD
Säger verkligen många " fen är klistrad i minna jänder säger många..." X,D
Jag känner dig och ja, inget nytt här x) Tack att du var med iallafall :*
( jag tvingade verkligen inte dig nej nej o.o...säger vi)

 
Ingen bild

En tjej som är väldigt förtjust i anime

28 mars 2014 20:43

1. Min hobby, att rita, läsa och förälska mig i k-popgrupper och j-draman-

2. Älskar bådde anime och manga. Har lite svårt för manga men har sett typ 30 olika animer.

3. Glass helt klar. Vanilj med mandlar i kolasås är favorit smaken.

4. Pandor ^w^

5. Inte så ofta, bara om jag vill ha musik eller pluggar japanska ^^

6. I LOVE IT!

7. Jag älskar att hitta nya sätt att bära olika plagg så det ser söt men coolt ut.

8. I love k-pop. Exo, B.A.P och Vixx men bara killgrupper.

9. Yes I am.

10. Älskar din blogg såklart ^w^

『 ᗪ丨ᗪ丨』

29 mars 2014 15:34

Tack så jätte mycket att du var med! :,3
Det där med glass och godis, håller med dig >w< Vanilj och mandel...med kolasås...that's is one of my favorit ice-cream to *.*
Vad bra att du är miljövänlig 0.0 Avgudar dig som är det ;^;

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

6 april 2014 16:44

länken funkade~ ;3
1:sova, äta, rida, blogga, rita, manga, anime, ninja... men ja~
2:gillar är ett för svagt ord~ typ älskar lvl10000 osv~*-*~
3:godisglass
4:unicorns eller exeeds (alla vet, men såna som happy, charle och Lili i fairy tail~) sen typ en massa andra randomm djur, men bara om de är söta~
5:bara när jag spelar 2048... men annars har den och jag ett distans förhållande~
6:ja. om leka med färg räknas?
7:you. told. me. to. choose. one. -no. det finns för många ju! mina favoriter är väl typ fairy tail, black butler,angel beats, swordart onlie, ao no exorcist.... osvosvosv
8: all musik utom dansband, för mycket instrumental, house... typ
9:ja och nej, det beror typ på~ men jag gör åt för mycket papper osv...
10:~well I read it, så yes I like it~:'D

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 april 2014 17:19

Tack att du var med x) Igen xD
Dansband musik -.-' Aldrig att jag skulle sätta på dansband musik på högsta volume och dansa eller sjunga med till det o.o' Well, if i did something like that then, it most be someone who taken over my body ~~~ Random words~~~

 
Ingen bild

Linnea

8 augusti 2014 23:31

1- Sova, teckna, dA, läsa, lära mig nya saker och att ha sommarlov. :P
2-Nope, inte direkt. Bara Mumin som ibland går på barnkanalen. Yolo!? (Tove bar typ till Japan och fick gjort anime versionen)
3-Båda!
4- Uggla och katt men haaatar insekter och småkryp.
5-Ööh, 80% av 100 typ. Den åker med överallt, även fast jag bara ska på WC...
6- JAAA!
7- Ja, måste medge att jag är väldigt noggran med det. Älskar detaljer, haha! (tjinkko me he)
8-Blandat. Beror på humöret.
9- Försöker iaf!
10-Åh, gmn, älskar den!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

9 augusti 2014 17:37

Wow, då var vi samma intresse förutom att jag är en manga och anime nörd xD
Ugh, tumme ner för alla jäkla insekter och småkryp som är överallt D:
Man har ju uppfunit mobilen och man måste ju använda den så man får ju acceptera det :3
Aww, tack så mycket gmn ;_;
Lot's of panda hugs! ^^

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards