❀ DiDi ❀

Fråga inte vrf jag gjorde deta inlägget xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2014-01-15 20:56

Glömmde att skriva att jag hade idrott idag o.o 

Villle bara skriva att vi hade en vikarie...Han har alltid på sig en tajt tröja, vet ni vrf? Eftersom han vill vissa sin magmuskler! Han bara går runt med den och vili imponera på alla ._. 

Och när vi hade honnom i Engelska en gång så skulle han hjälpa mig. Han stank av perfym. HADA HAN HÄLT UT HALVA PERFYM FLASKAN PÅ SIG OR WHAT? Sen när han gick så vände jag mig åt min benkgrane och sa " gud, vad han stinker av perfym o.O" 

Sen så gapskattade hon och jag bleg hur rädd som helts om ham hörde vad jag ja D: Men, till saken när vi hade idrott med honnom så sprang vi först litte och sen..hade vi styrketräning. 

Och det blev helt kristaltklart, han ville bara skryta om hur stark han var! Man såg det på honnom >.< 

Sen sa några " herregud vad stark du är!" Jag tänkte direkt " Lura er inte, mäniskor! Han vill bara imponera på er! Låt er inte luras!"

                                   

                                      Detta var värkligdn en random inlägg xD 

                           

 
 
Emeline

Emeline

16 januari 2014 09:27

Hahaha omg!
Var gärna med i Veckans Blogg :)

http://threewishes.devote.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

16 januari 2014 15:24

Självklart är jag med >w<

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards